torsdag 4. februar 2010

Savner sommer og sol








Når jeg ser på disse bildene savner jeg sommeren MØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØE.
Håper snøen begynner å smelte snart.

Etter hage møte sist har jeg blitt overbevist om at jeg MÅ få vekk eføyen før den blir som ugress.
Har fått snakket med ei som har 2 forskjellige sommerfugelbusk som jeg kan få stiklinger av, som jeg da håper kan bli noe, håper det ikke tar så lang tid for de å vokse, er ikke av den tolvmodige typen, ellers skal det lages et nytt bedd. Skal prøve å få sådd noen staudefrø, brokoli og plukksalat, så får vi se hvordan det går.

2 kommentarer:

  1. Hei på deg. Helt enig. Nå er det nok SNØ OG KULDE!!!!!!!!!! Tolmodigheten min tok slutt forrige helg. Da for jeg avsted og kjøpte bobleplast til drivhuset. DET hadde jeg slett ikke planer om. men når det spirer og gror på ville velta inne og plassen kreves til nye frø, så hadde jeg ikke noe valg. :-) Men, nå er det nok vinter. Kunne tenkt meg å bo litt lenger syd akkurat i denne tid

    SvarSlett
  2. Åh det så herlig ut! Det nederste bildet mener jeg..
    Sommerfuglbusk er ganske lett å ta stiklinger av. Så det går sikkert knall!

    SvarSlett