torsdag 1. oktober 2009

Høst

Hvor ble sommeren av?
Jeg har i alle fall nytt dagen i dag, flyttet rundt på blomster.
Satte ned en fusia i ett bed i håp om at den overlever vinteren, jeg leste en plass om at det var noen som kunne det, så får jeg bare håpe, har fått endel fusia nå, og har ikke plass til å overvintre alle.
Vi tok opp båten i dag, det er alltid trist for da er sommeren definitivft over, men vi får håpe på en bedre sommer til neste år.
Ellers er det lite som blomstrer nå, de 4 rosene jeg har og alle fusiaene blomstrer,men ellers ikke noe.

2 kommentarer:

  1. Fuchsia i bed? Hmmm det tror jeg ikke jeg hadde satset på. Men det er jo gøy å prøve hvis det er en type du har flere av?

    Sees vi på neste møte eller? Dessuten glemte jeg jo å gi deg penger for syrinen!!!

    SvarSlett
  2. jeg har flere, det hadde jo vert veldig gøy viss det gikk, er ikke helt sikker på møte vi får se

    SvarSlett